Доставка і оплата

ВАЖЛИВО!

Щоб уникнути непорозумінь із гарантійними зобов'язаннями, рекомендуємо купувати продукцію Franke у офіційного партнера ТОВ "Франке Україна"!

Офіційний представник ТОВ Франке Україна!

FrankeStore.com.ua


Самовивіз з фірмового магазину у Києві

  • Асортимент товарів, представлених на сайті, знаходиться у фірмовому магазині.
  • Тим не менш, оформити резерв на цікавий для вас товар вкрай рекомендується!
  • Способи оплати: Готівкою, Безготівковий розрахунок, Оплата банківською карткою через Pos термінал.

Доставка кур'єром по Києву та за його межі

  • Доставка кур'єром здійснюється з Вівторка по Суботу .
  • За сумою замовлення від 5000 грн. - Доставляємо безкоштовно! Якщо сума замовлення менша за зазначену суму, то Ви можете забрати замовлення самостійно або замовити доставку по місту, вартість становитиме: 200 грн (Правий берег) та 250 грн (Лівий берег).
  • Якщо доставка за межі міста Києва, до вартості доставки додається 35 грн за кожний кілометр від межі міста. Вважається проїзд в один бік.
  • Способи оплати: Готівкою кур'єру, Приват24, Безготівковий розрахунок.

Сервіс доставки Нова Пошта, Україна

  • Доставка замовлень сервісом Нова Пошта по Україні можлива тільки за умови 100% попередньої оплати на розрахунковий рахунок!
  • Безкоштовна відправка Новою Поштою замовлень вартістю від 10000 грн. Виключення: товари зі знижкою!
  • Вартість доставки замовлень на суму до 10000 гривень - Відповідно до тарифів Нової Пошти.
  • Уточнити місце знаходження замовлення можна на сайті сервісу Нова Пошта .
  • Способи оплати: Приват24, Безготівковий розрахунок.


Повернення товару

Товар повертається чи обмінюється на аналогічний.

Правила повернення товарів:

Відповідно до ст. 9 Закону, споживач має право обміняти непродовольчий товар на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням.

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом 14 днів, за винятком дня покупки, якщо продавець не оголосив інший термін. Обмін товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Якщо Ви плануєте повернути товар, будь ласка, не користуйтеся ним, стежте за тим, щоб було збережено коробку, пломбу, документ, що засвідчує покупку.

Таким чином, обміняти непродовольчий товар належної якості на інший, аналогічний можна, якщо:

  • з моменту придбання минуло трохи більше 14 днів;
  • товар не використовувався;
  • збережено товарний вид товару, його споживчі властивості, пломби, ярлики тощо;
  • зберігся розрахунковий документ, який споживач отримав разом із товаром;
  • товар не входить до переліку тих, які не підлягають обміну.

Повернути товар належної якості та забрати гроші можна, якщо дотримані всі перераховані вище умови, і аналогічного товару, необхідного покупцю, немає у продажу.

При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки зі споживачем проводять з огляду на вартість товару на момент його придбання. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві в день розірвання договору, а за неможливості повернути гроші в день розірвання договору - в інший термін за домовленістю сторін, але не пізніше ніж за сім днів.